Winkelwagen 0 items - €0,00 0

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Vind je geen antwoord op jouw vraag neem contact op en wij beantwoorden je vraag graag.

Bestelling

Waar kan ik mijn bestelling terugvinden?

  • Als je een account aan hebt gemaakt vind je jouw bestelgeschiedenis onder het kopje “mijn account”

Ik heb een vraag over mijn bestelling.

  • Met een vraag over jouw bestelling kun je het beste terecht bij onze klantenservice via WhatsApp of via e-mail.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

  • Het is mogelijk om je bestelling te annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via WhatsApp of via e-mail. Wij annuleren de bestelling kosteloos. Wij zullen de betaling zo snel mogelijk maar tenminste binnen 14 dagen terugstorten op de rekening waarmee is betaald.

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  • De verzendkosten voor een brievenbuspakketje bedragen €3,95. De verzendkosten voor pakketpost bedragen €5,95.

Via waar wordt mijn pakketje verstuurd?

  • Pakketjes die door de brievenbus passen worden verzonden met een DHL brievenbuspakketje. Grotere pakketjes worden verzonden met DHL pakketservice levering aan huis of DHL servicepunt levering.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

  • De bestelling wordt zo snel mogelijk maar tenminste binnen 3 werkdagen verzonden. De verzendtijd hangt af van de bezorgdienst. Gebruikelijk is dit 1 werkdag. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een mail met de verzendbevestiging.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?

  • Het is mogelijk om het adres te wijzigen wanneer de bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via WhatsApp of via e-mail.

Retourneren

Ik wil mijn bestelling graag retour sturen, hoe doe ik dit?

  • Mocht je toch niet tevreden zijn met het artikel is het mogelijk om de bestelling of een deel daarvan retour te sturen. Download hiervoor het retourformulier. Deze kun je vinden op de pagina “Retourneren”. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

  • Wanneer je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen neem je contact op met de klantenservice. Stuur een duidelijke omschrijving van het gebrek samen met het ordernummer en een foto naar de klantenservice via WhatsApp of via e-mail. Wij zullen z.s.m. met een gepaste oplossing komen.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

  • Retourzendingen worden gecontroleerd bij binnenkomst en vervolgens wordt aangegeven dat wij de retourzending hebben ontvangen. Wij betalen het retourbedrag exclusief eventuele verzendkosten terug binnen 14 dagen na ontvangst.

Ik wil een product omruilen, kan dat?

  • Je kan de oude bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop. De oude bestelling kun je binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren.

Voor alle overige vragen neem je contact op met de klantenservice via WhatsApp +31647090609 of via e-mail: hallo@hippohaakt.nl